fbpx

BLOG

Начини за оптимизирање на вашата веб-страница за е-трговија

Е-трговијата го смени начинот на кој луѓето купуваат. Мнозинството купувачи претпочитаат да пребаруваат на Интернет, да го најдат она што го сакаат, и да го нарачаат. Се чини дека купувањето преку Интернет го измени однесувањето на потрошувачите на повеќе од еден начин. Ваквите промени ги натераа сопствениците на бизниси да отворат веб-страници за е-трговија, за да се прилагодат кон новите трендови.

Ако планирате да започнете онлајн бизнис или можеби веќе имате, потребно е да знаете како да ја оптимизирате вашата веб-страница за е-трговија. Следниве совети можат да ви помогнат ефикасно да ја оптимизирате вашата веб-страница за е-трговија.

Важно е да ја зголемите брзината на вашата страница.Онлајн купувачите не се многу наклонети кон чекање. Знаат дека постојат голем број на други веб-страници каде што можат да пребаруваат за производите за кои се заинтересирани, кога веб страницата нема брзо да се вчита или да работи како што се очекува.

Запознајте се со render start time (RST) RST е времето што е потребно за веб страницата да ја прикаже својата прва страница или содржина. Кога RST е подолг од вообичаеното, не можете да очекувате вашите купувачи да чекаат. Исто така, Google при рангирање на веб -страниците ја зема предвид брзината на страницата. За да ја проверите брзината на вашата страница, можете да користите Google Checker. 

Проверете ги овие совети подолу за тоа како можете да ја зголемите брзината на вчитување на вашата веб -страница::

• Намалете ја големината на податоците на вашите датотеки. Можете да го направите ова со компресирање фотографии, видеа и други содржини.

• Користете побрз веб хостинг план, ако можете да си го дозволите тоа. Цената може да е повисока, но конкурентен хостинг план потенцијално може да ја зголеми брзината на вчитување на вашата веб страница.

• Намалете го бројот на плагини. Колку повеќе плагини има, толку повеќе ресурси ќе бидат потребни за да работат. И, избришете ги неактивните плагини.

Постојат неколку начини на кои можете ја зголемите брзината на вашата веб страница. Ако не сте сигурни што да примените за вашата веб страница, можете да не контактирате. Ќе ви помогнеме при оптимизирање на вашата веб-страница за е-трговија. Исто така нудиме услуги за вашата маркетинг стратегија и активности.

ЗА ГРАДЕЊЕТО НА БРЕНДОТ, ВАЖНА Е СВЕСНОСТА ЗА БРЕНДОТ

Во споредба со примамливите, непосредни резултати на маркетингот насочен кон конверзија, градењето на брендот побавно создава опипливи приноси. Враќањата на инвестицијата, сепак, се значајни - и мерливи. Во однос на реалната продажба, базата на искуства на Нилсен покажува дека во просек, добивка од 1 поен во мерилата на брендот, како што се свеста и разгледувањето, предизвикува зголемување на продажбата за 1%. Иако може да биде лесно да се отфрли ниту еден процент како нематеријален, 1% поврат на продажбата од 1 милијарда долари е еднакво на 10 милиони долари, што е далеку од нематеријално.

Source: Nielsen
link https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2021/when-it-comes-to-brand-building-awareness-is-critical/?utm_campaign=Corporate_Marketing&utm_medium=Email&utm_source=SFMC&utm_content=Newswire_Newsletter&utm_id=06_16_2021

IoT во образованието

Еден влијателен начин на дигиталните трендови во образованието го реформулира начинот на кој учениците се учи преку усвојување на Интернет на нештата (IoT).

Мобилната технологија, вклучувајќи паметни телефони, таблети и други поврзани уреди, обезбедува многу придобивки, вклучително и подобрување на резултатите од учењето.

Уредите поврзани на клауд можат да им помогнат на професорите да посветат внимание на студентите им треба поголема помош и да го прават наставниот процес попродуктивен.

Поврзаноста им овозможува на студентите да направат распоред и да вршат истражувања во од, што може да го подобри времето за завршување на задачите, а учебниците во дигитален формат ги намалуваат импликациите врз трошоците и складирањето.

Стотици алатки за дигитално образование се создадени со цел да се даде автономија на ученикот, да се подобри администрацијата на академските процеси, да се поттикне соработка и да се олесни комуникацијата помеѓу наставниците и учениците.

Тука се претставени некои од нив

  1. https://new.edmodo.com/
  2. https://www.socrative.com/
  3. https://www.dmklee.com/projeqt
  4. https://www.thinglink.com/
  5. https://www.ck12.org/student/

1.Edmodo е едукативна алатка што ги поврзува наставниците и учениците и е асимилирана во социјална мрежа. Со оваа алатка, наставниците можат да создадат групи за соработка преку Интернет, да администрираат и да обезбедат едукативни материјали, да ги мерат перформансите на учениците и да комуницираат со родителите, меѓу другите функции.

2. Socrative е систем што им овозможува на наставниците да создадат вежби или едукативни игри што учениците ќе можат да ги решат со помош на мобилни уреди, без разлика дали се паметни телефони, лаптопи или таблети. Наставниците можат да ги видат резултатите од активностите и, во зависност од нив, да ги модифицираат следните лекции со цел да ги направат повеќе персонализирани.

3. Projeqt е алатка која овозможува да се креираат мултимедијални презентации, со динамични слајдови во кои може да се вметнат интерактивни мапи, линкови, онлајн квизови, временски распоред на Twitter и видеа, меѓу другите опции. За време на час, наставниците можат да споделат со студентите академски презентации кои се визуелно прилагодени на различни уреди.

4. Thinglink им овозможува на наставниците да создаваат интерактивни слики со музика, звуци, текстови и фотографии. Овие може да се споделат на други веб-страници или на социјалните мрежи, како што се Твитер и Фејсбук. Thinglink нуди можност наставниците да создадат методологии за учење кои ја побудуваат љубопитноста на учениците преку интерактивна содржина што може да ги прошири нивните знаења.

5. cK-12 е веб-страница која има за цел да ги намали трошоците за купување академски книги во САД и во светот. За да ја постигне својата цел, оваа платформа има интерфејс со open source кој овозможува создавање и дистрибуција на едукативен материјал преку Интернет, кој може да се модифицира и да содржи видео, аудио и интерактивни вежби.

Студија на Фејсбук покажува како социјалните медиуми можат да влијаат врз нашето однесување на одмор

Научниците на „Фејсбук“ сакајќи да дознаат повеќе за тоа што може да откријат сликите направени на одморите/патувањата за однесувањето на туристите и за најпопуларните локации во светот , искористиле околу 58.000 фотографии со гео-ознака за да помогнат во тоа, користејки вештачка интелегенција.

Концептот е интересен. Туристичките дестинации честопати стануваат популарни затоа што се споделуваат во форма на слики преку Интернет. Тоа, пак влијае на тоа каде патуваат луѓето (во време кога е можно такво нешто), па дури и на видовите фотографии што ги прават кога ќе се таму. За да се истражи овој феномен, истражувачите на Фејсбук користеле алгоритми на вештачка интелигенција за да анализираат масивна архива на слики на Flickr, направени меѓу 2004 и 2019 година, за да откриат некои од овие детални и уникатни сознанија.

Во студијата, научниците на „Фејсбук“ разгледувале збирни туристички движења низ туристичките места за да ја откријат популарноста на секоја од нив, колку често се фотографира и како и други факторите што можат да влијаат на тоа, како визните регулативи и слично . Користејќи ги алгоритмите за визуелно групирање, тие ги утврдиле најпопуларните фотографирани локации. За овој труд, тие се фокусираа на Куско, Перу. Сепак, истата техника може да се користи за кое било историско место.

Прочитај оригинален текст

Дали Ви е потребна Progressive Web App?

Mobile consumers have been growing steadily, and it’s expected that more eCommerce sales will be on mobile than through traditional web browsing by 2021. To meet these demands, eCommerce companies need to offer intuitive and accessible interfaces that make mobile purchases quick and. That’s where progressive web apps (PWAs) come in.

Што е прогресивна веб-апликација (PWA)?

Прогресивна веб-апликација е веб-страница што изгледа како нативна мобилна апликација. PWA работи во прелистувачот, така што нема потреба да ја преземате апликацијата од Google Play Store или iOS App Store.

Прогресивните веб-апликации ги елиминираат низата ставки, од бавни мрежи до ограничување на податоците или целосен недостаток на поврзаност. Веб-страниците што ги исполнуваат сите барања на прогресивните веб-апликации ги користат најновите веб-технологии за да обезбедат сигурно и брзо корисничко искуство

Твитер е еден пример за прогресивна веб-апликација. Најавете се на вашата сметка на Твитер преку прелистувачот на паметниот телефон. Ја користите PWA што може да извршува известувања во реално време, офлајн известувања и други функции како апликација.

Друг пример за прогресивна веб-апликација е Gmail. Повторно, најавете се на вашата Gmail сметка преку прелистувачот на паметниот телефон и ќе доживеете искуство слично на апликацијата што ќе ви овозможи индивидуално да изберете е-пошта, да ги етикетирате, да ги преместувате помеѓу папките и слично. Исто така, ќе видите нови пораки да паѓаат во вашето сандаче во реално време. 

Прогресивна веб-апликација наспроти респонзивен сајт

Респонзивните веб-страници беа следниот логичен чекор кога мобилните уреди стана популарни. Им овозможи на компаниите да понудат подобро искуство за корисници на мобилна телефонија, без трошоци за развој на нативни апликации. Ова исто така значи дека респонзивните веб-страници немаат можности како офлајн поддршка, push нотификации и други одлични карактеристики што корисниците ги очекуваат на своите телефони. Овие карактеристики предизвикуваат ангажман и конверзии на клиентите, така што компаниите за електронска трговија можеби ќе сакаат да размислат за претворање на респонзивната веб-страница во целосно функционална PWA.

Прогресивна веб-апликација наспроти нативна апликација

Нативните апликации се создадени за да работат на специфичен оперативен систем како Android или iOS. Програмерите треба да користат специфични јазици како Java или Swift или React native. Откако ќе се изгради, апликацијата мора да биде доставена и разгледана од Google Play или од Apple Store за да бидат сигурни дека таа е во согласност со стандардите на секоја платформа. Сè на сè, овој процес може да трае со месеци. PWA го избегнуваат сето ова бидејќи тие се само продолжување на вашата веб-страница со понови веб. Вие не се занимавате со app stores, а технологиите се стандардни за frontend developers.

Responsive website vs native app vs Progressive Web App (PWA)

Source: Coredna.com

Основни дигитални вештини

Кои се основните дигитални вештини?

Дигиталните вештини генерално се широко дефинирани како вештини што се потребни за користење дигитални уреди, комуникациски апликации и мрежи за пристап и управување со информации, што опфаќа огромен опсег и разновидност на вештини. Постојат различни нивоа на дигитални вештини.

Основни дигитални вештини

  • Користење на уреди и информации
  • Креирање и уредување
  • Communicating.
  • Извршување трансакции
  • Да се биде безбеден и одговорен преку Интернет

Универзитети низ целиот свет ги нудат своите курсеви преку Интернет бесплатно (или барем делумно бесплатно. Овие курсеви се колективно наречени MOOCs или Massive Open Online курсеви. Категоризирани според областа, моќе да ги најдете на следните линкови:

GOOGLE AND FACEBOOK’S AUTOMATION

According to marketingland.com GoogleFacebook and Amazon are the top three digital ad platforms in the U.S. Together they capture just under 70% of all digital ad dollars spent according to eMarketer. More than two-thirds of all digital spending!

Facebook and Google have been predicted to control an estimated 59.3 percent of all digital ad spend in the U.S. Both platforms have launched a series of capabilities to bring more automation into campaign management. Fundamentally, Facebook and Google’s updates are building machine learning into campaign strategy at higher level than other companies.

Introduced in 2019, the Google Local Ads format is designed for one purpose: to drive brick-and-mortar store visitation. Google Local Ads use a combination of display, text, and video assets across Google search, Google Maps, Google Display Network, Google My Business, and YouTube to optimize across platforms with the goal of driving brick-and-mortar store visitation.

Google collects data on their more than one billion active users across three million websites and apps to identify users’ demographics, behavior, location, and intent. They then use machine learning technology to identify consumer patterns to optimize budgets toward users most likely to visit a store location.

Facebook includes a list of inventory where advertisers can purchase media, including Facebook, Instagram, and Facebook’s related mobile apps, mobile websites, Instant Articles, and videos. In June 2019, the platform slowly started to introduce Instagram Explore as an additional placement for advertisers to display creative messaging. Facebook Search Results Ads are available to all advertisers. Ads that are added to the Facebook Search Results placement will appear both in general search result pages and Marketplace search results and are designed to fit each experience natively. Furthermore, they look similar to News Feed ads, have the same transparency and controls, and share the same “Sponsored” label as other ads across Facebook.

Advertisers are strongly encouraged to bid on automatic placements to achieve more efficient campaigns by selecting all available inventory. In 2019, 68 percent of competitor agencies have started adopting automatic placements or using at least four placements. Facebook’s bidding system leverages machine learning to help automate where ads are seen to maximize results. 

Platforms become more accessible for small businesses by automating day-to-day responsibilities that signals a trend for smarter campaigns by automating all digital campaigns within Google and Facebook, with more data signals to optimize what would be difficult to do manually .

#Google Local Ads #Facebook #Instagram #Instant Articles #Google #GoogleSearch #GoogleMaps #GoogleDisplayNetwork #GoogleMyBusiness #YouTube

Дигитални трендови во HR

Дигиталниот HR процес ја користи технологијата со цел да се добие поефикасна и подобрена вредност на човечките ресурси.
Дигитализирањето на човечките ресурси HR е оптимизација на процесите во кој социјалните, мобилните, аналитичките и клауд технологиите (SMAC) се користат за да ги направат човечките ресурси поефикасни, со поголем импакт и поврзани.
Примената на новите технологии не е единственото што го дигитализира процесот на човечки ресурси. Дигиталниот процес на HR исто така треба да ги усогласи културата, талентот, структурата и процесите, за да ја балансираат ефикасноста и иновативноста, како и да одржуваат мерливо влијание за поголема организација.
Според Дејв Улрих, дигиталното патување со хумани ресурси на која било компанија вклучува четири фази:

1. Ефикасност на човечки ресурси. Во оваа фаза, компаниите инвестираат и градат технолошки платформи кои ефикасно управуваат со процесите на хумани ресурси; често преку постојните даватели на технологија за HR.
2. Ефективност на човечки ресурси. Во оваа фаза, технологијата се користи за надградба на вештините кај вработените (обуки), управување со перформансите, комуникацијата и работата
3. Информации. Во оваа фаза, информациите се споделуваат за влијанието врз деловните активности. Податоците се достапни, внатрешните податоци се комбинираат со надворешни податоци, а аналитиката на луѓе се користи за да создаде увид во деловните активности.
4. Врска / искуство. Во последната фаза, дигиталниот HR се користи за да се создаде врска помеѓу луѓето. Социјалните мрежи се користат, се создаваат искуства меѓу луѓето и технологијата овозможува зголемено чувство на припадност.

Како дигитализацијата на HR ги трансформира човечките ресурси

Исто како што дигиталната технологија го промени нашиот секојдневен живот, таа сега го трансформира делот на човечки ресурси. Меѓу другото овозможува :

Користење податоци и аналитика
Полека, но сигурно, HR почнува да ја разбира вредноста на аналитиката на податоците што може да ја додаде во бизнисот. Со дигиталните алатки се мери секој циклус на вработувањето: Претселектирање, учење и развој (L&D), ангажирање на вработените ...

Подобрено искуството на вработените
За вработените во 21 век, линијата помеѓу нивниот професионален и личен живот е недефинирана. Да, вработувачите ќе ги проверат нивните профили на социјалните медиуми за време на работното време, но вработените подеднакво ќе ги проверат и нивните емаил пораки од работа во текот на викендот.
Како такви, тие очекуваат да бидат третирани како клиенти и сакаат нивниот работодавец да им обезбеди слично корисничко искуство кога станува збор за дигиталното работно опкружување.

Конкурентнoст во војната за таленти
Генерацијата Милениуми и генерацијата З - со други зборови, (идната) работна сила - постојано се поврзани со социјалните медиуми и нивните телефони. Компаниите кои ги користат дигитални технологии за човечки ресурси за најразлични цели, сметаат дека сорсингот, предселекцијата и постојаното надоградување и учење се значајна конкурентска предност во процесот на вработување на оваа генерација на работници.

Извор  https://www.digitalhrtech.com/digital-hr-trends/

mk_MKMK